Motoristin GT tiekartat

Hinta jäsenille: 32,00 €
Normaalihinta: 39,00
Käytettävissä olevat toimitustavat: Postin perusjakelu, Pikakirje

Motoristin GT Tiekartat on erityisesti motoristeille suunniteltu tuote, jossa perinteinen GT-kartta on koottu moottoripyörän karttalaukkuun sopiviksi karttalehdiksi. Etelä-Suomi on mittakaavassa 1:200 000 (1 cm = 2 km) Ouluun saakka ja Pohjois-Suomi mittakaavassa 1:400 000.

Kartat perustuvat Genimapin GT-kartta-aineistoon, ja niille on merkitty kaikki ajokelpoiset tiet. Päällystetyt ja päällystämättömät tiet erottuvat selkeästi toisistaan, mikä helpottaa motoristien reitinsuunnittelua. Kuten tavallisellakin GT-kartalla, myös motoristin kartalla on mukana myös paljon palvelutietoa, kuten huoltoasemat, leirintäalueet, muut majoituspaikat, satamat, vapaa-ajanviettopaikkoja ja nähtävyyksiä. Kartoilta löytyvät myös 32 motoristien kokoontumispaikkaa eri puolilla Suomea. Kartoille on merkitty sinisellä korosteella ja tekstillä lisäksi kahdeksan valtakunnallista matkailutietä, kuten Kuninkaantie, Via Karelia ja Hämeen Härkätie.

Motoristin GT Tiekartat koostuvat 17 kaksipuolisesta haitarille taitettavasta karttalehdestä. Karttalehtien reunoihin merkityt viereisten lehtien numerot sekä erillisen kansilehden lehtijakokartta tekevät karttojen käytöstä helppoa. Kartat on painettu vedenkestävälle Pretex® -erikoispaperille, joka on kestävää märkänäkin. Latex-kyllästetyn materiaalin repäisylujuus on suuri, se kestää hyvin käyttöä ja kulutusta eikä haalistu valossa. Tuotteeseen kuuluu myös erillinen paikannimihakemisto. Kartat ja hakemisto on pakattu joustavaan muovikoteloon.

Motoristin GT Tiekartat on valmistettu Genimap Oy:n ja Suomen Motoristit ry:n yhteistyönä.