Motoristin Suomi

Hinta jäsenille: 16,90 €
Normaalihinta: 20,00

Käytettävissä olevat toimitustavat: Postin perusjakelu, Ei toimitusta / Nouto

Vuonna 2022 Päivitetty Motoristin Suomi esittelee kartoin, tekstein ja kuvin yli 30 kaunista ajoreittiä eri puolilta Suomea.

Tiekartaston ja matkaoppaan yhdistelmä on näppärä kierresidottu pehmeäkantinen kartasto, josta tieto ja kauniit matkailureitit on helppo löytää.

Tiekartaston mittakaava on 1:400 000, yleiskarttoja 1:800 000 ja 1:1, 6 milj. sekä tarkempia kaupunkikarttoja 1:40 000.

Mukana on jälleen uusia matkailureittejä, kokonaisuudessaan 30 reittiä monipuolisia mutkateitä eri puolilta Suomea.

Kartastoon on merkitty paljon taukopaikkoja ja motoristien kokoontumispaikkoja. Suurimpien kaupunkien ympäristöt on hyvin huomioitu, ja mukana on myös historiallisia reittejä, kuten Kuninkaantie tai matkailuteitä kuten Saariston rengastie. Jokaisesta reitistä on kuvausteksti, taukopaikkoja tai nähtävyyksiä sekä valokuvia. Reitit on myös merkitty tiekartoille.

Kirjoittanut: motoristitoimittaja Joel Rosenlöf.

Kirja mahtuu hyvin tankkilaukkuun, kirjan koko 17 × 24,5 cm, 176 sivua. Pehmeäkantinen, wire-sidottu. Karttakeskus 2022

Suosittelemme myös

Motoristin Eurooppa
22,50 € / 28,50