Victorinox Hunter XT

Hinta jäsenille: 45,00 €
Normaalihinta: 50,00
Käytettävissä olevat toimitustavat: Postin perusjakelu, Pikakirje

Valikoimasta poistuva tuote, alennettu hinta, rajattu saatavuus.

Victorinox Hunter XT on kehitetty useamman vuoden aikana tiiviissä yhteistyössä metsästäjien kanssa.

Veitsessä on kaksi yhdellä kädellä avattavaa vahvaa terää. Käyttäjä pystyy ottamaan veitsen käyttövalmiiksi katsomatta siihen ja pitämällä toisen kätensä kokonaan vapaana. Pitkä suora terä soveltuu moneen käyttöön aina ruoanlaitosta puunkäsittelyyn. Toinen on pitkä ja käyrä sahalaitainen terä, jolla käyttäjä voi nylkeä saaliin suoraan kentällä. On hyvä tietää, että käyrä terä soveltuu myös erittäin hyvin turvavyön tai köyden katkaisemiseen hätätilanteessa. Samaa turvavyöleikkuriterää käytetään Victorinox Rescue Toolissa, joka on palkittu Vuoden veitsi 2007 -palkinnolla ja on vakiovaruste jokaisessa sveitsiläisessä sairaankuljetusajoneuvossa. Näiden terien lisäksi veitsessä on korkkiruuvi ja puusaha. Kirkkaan värinsä ansiosta työkalu on helposti löydettävissä, jos se putoaa vahingossa metsällä maahan.

1. korkkiruuvi
  2. suuri lukkiutuvateräinen veitsi, joka avautuu yhdellä kädelllä
  3. nylon-kantolenkki
  4. puusaha