Euroopan Tiekartasto

Hinta jäsenille: 15,00 €
Normaalihinta: 20,00

Mahdollinen toimitustapa: Postipaketti

Euroopan kattava, nidottu tiekartasto mittakaavassa 1:800 000. Euroopan yleiskartat 1:5 milj., tiekartat 1:800 000 sekä 28 kaupunkikarttaa 1:100 000.

Välimatkataulukko ja paikannimihakemisto. Sisällysluettelo ja merkkien selitykset myös suomeksi. Lisäksi erilliset kartat Euroopan rautatieverkostoista ja lauttayhteyksistä.

Erikoisuutena ilmainen High 5 Edition -mobiilisovellus, jonka avulla saa Internetistä lisätietoa kartan kohteista, esimerkiksi kaupungeista tai paikallisista nähtävyyskohteista. Sovelluksen avulla voi myös selvittää oman sijaintinsa kartalla, tarkistaa sääennusteita ja tallentaa omia valokuvia matkapäiväkirjaksi.

Mobiilisovelluksessa on yli 4000 matkailukohdetta ja lähes 23 000 leirintäaluetta lisätietolinkkeineen. Linkit ohjaavat TripAdvisor-, Wikipedia- ja Camping.info-sivustoille. Sovelluksen kielivaihtoehtoina ovat muun muassa suomi, ruotsi ja englanti, ja sovelluksesta on versio sekä iOS- että Android-laitteille.

Katso mobiilisovelluksen esittelyvideo täältä.

Kartaston koko 19 x 29 cm, sivuja 432.

Suosittelemme myös

Ensiapulaukku
33,50 € / 43,50
Euroopan yleiskartta