Talviajokoulutus

Normaalihinta: 150,00
Käytettävissä olevat toimitustavat: Pikakirje, Ei toimitusta / Nouto

Autoliiton talviajokurssit Hyvinkäällä

Huom. molempien kurssien osallistujamäärät ovat täynnä.

Autoliiton suositut talviajokurssit käynnistyvät jälleen tammikuussa. Liukkaan kelin armottomuuden ja ihmisen toimintakyvyn rajallisuuden kokeminen turvallisessa rataympäristössä on hyödyllistä niin aloitteleville kuin kokeneillekin kuljettajille.

Talviajokurssin pääkouluttajana on Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen. Kurssipaikkana on Hyvinkään lentokenttä. Kurssille osallistutaan omalla autolla, jolloin saa realistisen kuvan juuri sen käyttäytymisestä.

Samansisältöisiä kursseja järjestetään kaksi. Valitse sivun ylälaidan alasvetovalikosta kurssi, jolle haluat ilmoittautua.

• Kurssi 1: Lauantai 25.1.2020 klo 8–12   Osallistujamäärä täynnä
  • Kurssi 2: Sunnuntai 9.2.2020 klo 8–12   Osallistujamäärä täynnä

Kummallekin kurssille otetaan 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Huom. ilmoittautuminen on sitova eikä osallistumismaksuja palauteta. Kurssin hinta on Autoliiton jäsenille 120 € (muille 150 €).

Ajoharjoitteluun osallistutaan omalla autolla. Harjoittelu tapahtuu omalla vastuulla eli Autoliitto tai kouluttajat eivät vastaa mahdollisista vahingoista. Radalle kannattaa tulla puhtaalla autolla, sillä kuraista maalipintaa keilat naarmuttavat herkemmin. Myös vakuutusten voimassaolo on syytä varmistaa omasta vakuutusyhtiöstä ennen koulutukseen tuloa.

AL-palvelut Oy:llä on oikeus perua koulutus, mikäli sääolosuhteet tai joku muu asia sitä edellyttää. Tällöin etukäteen maksetut kurssimaksut palautetaan ilmoittautuneille.

Maksamalla osallistumismaksun verkkokaupassa hyväksyt ehdot.

Lisätietoja tilauksen tekemisestä:

Tarkista tilausvaiheessa, että osoitetiedoissasi sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat oikein. Osallistujille lähetetään sähköpostilla lisätietoja kurssista tammikuun 2020 alkupuolella.

Jos haluat maksaa yhdellä kertaa useamman henkilön osallistumismaksun: lisää tuote ostoskoriin niin monta kertaa kuin osallistujiakin on (esim. jos maksat kaksi osallistujaa, lisää tuote kahdesti ostoskoriin). Lisäksi ilmoita ostoskorin kohdassa "Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset" muiden henkilöiden, joiden osallistumisen maksat; nimi, sähköposti ja puhelinnumero.

Suosittelemme myös

Lumilapio Snowvel
24,90 € / 28,90

Selaa tätä tuoteryhmää: Tapahtumat ja koulutukset