Ranneke, Linnanmäki

Tuotenro: 30900
Tuote on tilattavissa vain Autoliiton jäsentunnuksilla. Kirjaudu sisään sivun yläreunasta jäsentunnuksillasi.

Autoliitto tarjoaa jäsenilleen Linnanmäen huvipuistorannekkeita erikoishintaan 36 €/kpl!

Ranneke soveltuu kaiken pituisille ja ikäisille huvittelijoille. Rannekkeella pääsee huvipuistolaitteisiin pituus- ja turvarajoituksia noudattaen. Ranneke on voimassa yhden vierailupäivän ajan kaudella 2021. Ranneke aktivoituu ensimmäisen laitekäynnin yhteydessä. Ranneke on henkilökohtainen ja vain ehjä, ranteeseen kiinnitetty ranneke kelpaa pääsylipuksi laitteisiin. Käyttämättä jääneitä rannekkeita ei lunasteta takaisin.

Huom! Lukekaa alla olevat tilausta koskevat ohjeet huolellisesti:

PDF-lippujen tilausta tehdessäsi, toimitustavaksi on valittava "Ei toimitusta / Nouto".

Lisäksi, ilmoita kohtaan "Tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset" sähköpostiosoite, johon liput toimitetaan.

Tilauksilla on käsittelyaika. Tilauksen käsiteltyämme, rannekkeisiin oikeuttavat PDF-liput toimitetaan sähköpostitse jäsenen antamaan sähköpostiosoitteeseen tilausta seuraavana arkipäivänä tai niitä (PDF-lippujen tulosteita) voi ostaa aukioloaikojen puitteissa Autoliiton Helsingin toimipisteestä osoitteessa Hämeentie 105 A, 00550 Helsinki (kts. aukioloajat). PDF-liput vaihdetaan rannekkeisiin Linnanmäen sisäänpääsyvaiheessa.

Max 6 kpl / jäsen. Saatavilla rajoitettu erä. Hinta Linnanmäeltä ostettaessa 42 €. Lisätietoa Linnanmäen aukioloajoista, laitteista ja tapahtumista: www.linnanmaki.fi

Lisätietoa muuten koronan vaikutuksista puistossa löytyy Linnanmäen verkkosivuilta.

Suosittelemme myös

Kenu Airvue -tablettiteline
36,50 € / 49,00

Asiakkaat, jotka ostivat tämän tuotteen, ostivat myös